Post by nemzitogangdest on Feb 24, 2022 16:27:07 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ord af vidundere: Krydsor ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ord af vidundere: Krydsor IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode ubegrænset mønter ▞▞▞
▞▞▞ Ord af vidundere: Krydsor 2022 version ▞▞▞
nogle af ordene findes ikke, hvilket kan være pænt irriterende at skulle gætte
Så irriterende, at reklamerne bliver ved med at spille lyd, selv alt indstillet til at have ingen lyd!Sjovt spil, men for det første alt alt for mange reklamer og for det andet, så dræner spillet helt vildt.
Tidligere havde jeg en multiplayer-mulighed, men efter opdateringen har jeg ikke den mulighed.. Jeg geninstallerede appen og bemærkede, at jeg var tilbage til niveau 1!.. du bør rette denne funktion... N pls inkluderer multiplayer-funktionen igen
Jeg plejede at kunne lide dette spil i begyndelsen. Nu ikke så meget. Hvorfor samler vi grønne ædelstene, hvis vi ikke kan bruge dem til noget?! Fx at købe fyrværkeri eller hammere. Lyden i annoncer afspilles, selvom spillet er i lydløs tilstand = svært at lytte til mine egne ting. Ret venligst disse ting!
Fint spil, bare det ikke pludselig stopper endnu gang.
Žodžių Stebuklai:Kryžiažodžiai Žodžių wezg
Masser af nedbrud/frysning. Masser af at gentage det samme ord igen og igen. Musik afspilles efter landskifte, selv med musik/lyd slukket. Nye boostere (tip) implementeres automatisk - ingen måde at stoppe = spild.Indtastning af ord gentagne gange og få at vide nej, for så at få ordarbejde senere (jeg testede ved at skrive alle mine gæt ned). Annoncer efter hvert niveau. Jeg tror, jeg vil lede efter et bedre spil med færre problemer.
Words of Wonders: Szavak Szójátékok iolm
God tidsfordriv. Hyggeligt.
Jette roligt spil
Sjovt. Jeg elsker at spille den slags spil, fordi jeg kan lide at dyrke min hjerne med ord
Alt for aggressive annoncer, og det fortærer batteri. Selve spillet er dog ok.
Gud hjernegynmastik
Jeg nød virkelig dette spil, men afinstallerede det efter et par spil. Intet andet end annoncer efter hver afspilning. Spild ikke din tid, medmindre du konstant nyder ved at sende annoncer.
Meget behageligt, indtil det ville lave en opdatering og startede mig tilbage på niveau et. Jeg havde ikke tænkt mig at starte forfra.
Godt spil!!!! dog masser af pop op-reklamer
Fantastisk app
Gameplayet er godt, men det viser alt for mange annoncer hele tiden.Spillet er godt, men du bør give mening af hvert ord, da de ord, der er lavet, ikke bliver forstået korrekt.
Tag reklamerne væk, for de lukker spillet hele tiden. 😡
Annoncerne er for hyppige og for lange. Jeg har ikke noget imod korte annoncer, men det er ikke min tid værd at stå igennem lange annoncer. Det gør spillet kedeligt. Jeg afinstallerer spillet.
Indtil videre OK
Ok tidsfordriv, men en del reklamer, nogengange midt i et spil, og efter noget tid bliver man præsenteret for de samme ordgåder igen.
Godt spil omemd det hurtogt boiver ensformet, må på en måde hvor man kan vende tilbage senere/en anden dag.. Eneste minus er at rigtig mange ord ikke godtages trods de findes.
Jeg elsker dette spil! Når annoncer fjernes, er det så sjovt at spille. Et nyligt problem, jeg har, er med den nye Route 66-turfunktion. Jeg har allerede modtaget nogle af magneterne, men efterhånden som jeg gør fremskridt, fortsætter spillet med at tildele mig flere af de færdige magneter, og meget få af dem, der endnu ikke er opfyldt. Det bliver således næsten umuligt at gennemføre hele ruten, medmindre du bruger en hel måned på at spille spillet.
Får dig til at tænke i farten...og jeg kan godt lide, at jeg ikke er blevet oversvømmet med annoncer...endnu... lige begyndt!
Jeg har 6 gratis spins, men det lader mig ikke bruge dem
Rasy og interessant med farverige billeder
Spillet er meget sjovt, men en tilføjelse efter stort set hver runde er lidt meget.
Meget hyggeligt tidsfordriv
Annoncer har lyd og er så hyppige, at jeg ikke kan lytte til en podcast, mens jeg spiller. Jeg afinstallerer det.
Godt generelt. Test det på flere enheder for, hvad der sker efter niveau 2000. På min enhed begyndte spillet at hænge efter niveau 2000.
Words of Wonders: Crossword คำ fhnn
Ok spil, hvis du kan tolerere en reklame efter hvert puslespil. Og ingen følelse af præstation ved at fuldføre et puslespil. 1 point pr. ekstra ord & hvis du har brug for et tip, straffes du med 100 og 200 point. Ikke særlig tilfredsstillende. En masse sjove spil derude, spild ikke din tid med denne.
Fantastisk sjovt spil! Eneste problem for mig lige nu er at jeg har fået ny telefon; går fra en Samsung Galaxy S7 til en Samsung Galaxy S8. Den kopierer app'en, men jeg får ikke mine niveauer med - nogen der kan hjælpe?
Ludo King™ Stalo ztkj
Fantastisk spil, meget vanedannende! Annoncer er irriterende. Hvis der var en mulighed for at købe en annoncefri version, ville det være perfekt.
Nyd billederne og afslappende ordspil. Min eneste bekymring er manglen på valgmuligheder for den type annonce, der afspilles. Ellers vil jeg sige meget godt.
sjovt ordspil.. dog med stavefejl af og til..
Hygge spil og noget for hjernen👍
Et ret fint spil, jeg kan bare ikke lide, at du aldrig får den højeste mængde ædelstene, du kan få i det drejende hjul, og hjælpen er for dyr
Ville være et mega godt spil, hvis det ikke lige var fordi man nange gange skal gætte sig frem til ord der ikke er danske og får afvist ord der helt klart hører til det danske sprog.
Jeg nyder virkelig dette spil, det får dig til at tænke på ord, der kan laves ud fra de givne bogstaver. Godt hjernespil
Jeg elsker det, men.... Tilføj det er en masse pleaeeeeeeeeeee fix, at jeg tigger🙏🙏🙏 det er for mange, der har ikke noget andet problem, bare tilføjer, læs venligst det og fix det, det er det, jeg vil! 😭😭
Annoncer er for irriterende, spillet er for grundlæggende
Annoncer efter hvert niveau er latterligt irriterende, og du opdaterede automatisk spillet uden min tilladelse. Gør det ikke uden min tilladelse! og det er anderledes end hvad jeg plejede at spille, stort set mistede interessen, ville have givet negative stjerner Hvis jeg ville, dunker ned!
Jeg kan meget godt lide spillet, ja, det gør jeg problemet er, at hammeren og andre er meget dyre. eller smth tak jeg har ingen problemer med annoncer de ikke kommer op for mig.Jeg kan dog ikke lide de sene opdateringer som denne 2021 Xmas er allerede gået, og der opdateres i 2022 4. jan Jeg kan ikke lide at være oat, så plssss ikke lav sene opdateringer oh OG TILFØJ FLERE NIVEAUER mit niveau er 20765