Post by nemzitogangdest on Feb 24, 2022 16:20:20 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Power Painter - Merge Tower Defense Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Power Painter - Merge Tower Defense Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øger guld ▞▞▞
▞▞▞ Power Painter - Merge Tower Defense Game 2022 version ▞▞▞
generelt nyder spillet. Det største problem, jeg har, er, at når jeg siger nej, jeg vil ikke se en annonce for en opgradering, tvinger de mig til at se annoncen alligevel og giver mig intet for det. hvorfor overhovedet give mig mulighed for at sige nej? Jeg mener, jeg forstår behovet for at have annoncer for omsætning, og jeg ser faktisk en hel del af dem, men en sjælden gang, jeg ikke vil, gør det mig alligevel 😕
jeg elsker det
spillet blev lavet på en sådan måde, at det forventer, at du betaler for at vinde. $7,49 om ugen? ingen. spillet tager enhver mulighed for at skubbe annoncer ind i dit ansigt, selv når du trykker på X-knappen for at afvise annoncen. spillet er stort set umuligt uden hjælp fra annoncer.
Jeg elsker det, det er afslappet og afslappende.
लूडो किंग (Ludo King™) बोर्ड gbhx
præstationsproblemer og en vanvittig mængde annoncer er grunden til, at jeg var nødt til at afinstallere. Det er fint at se annoncer, men når du ser flere annoncer end faktisk spiller spillet, bliver det hurtigt gammelt. En skam også, fordi det er et anstændigt spil ødelagt af popups overalt.
Power Painter - Merge Tower Defense Game असल की नकल वाले गेम chui
buggy som for helvede, tab 2 tårne hver gang du forlader spillet, skam fordi det ødelagde et ellers godt spil
Power Painter - Merge Tower Defense Game Simulazione gxoz
Det starter sjovt, men udvikler sig til sidst til heldige korttræk frem for strategi. Den er lavmælt og musikken/lydene er fantastisk, men der er bedre på markedet. Minus 1 stjerne, da prisudskæringen er uanstændig, men den får den tilbage, fordi der ikke er tvungne annoncer.
Annoncerne indlæses ikke korrekt. Mislykkedes ofte. Og spillet skal være let, men det er tungt på en eller anden måde. Frys ofte i en millisek. Alligevel er 3d-spil som dungeon hunter glat
Jeg sætter kun madboder, fordi det tog evigheder at downloade, men jeg er sikker på, at resten af spillet er fantastisk
spillet er brudt. 2 minutter efter at jeg spillede, fik jeg 100 ædelstene og blev derefter tvunget til at bruge dem på en byttekasse. spillet ville hverken tillade mig at købe kassen ELLER gøre noget andet. bogstaveligt talt uspilleligt. Det irriterer mig virkelig at se masser af annoncer for et spil, der ikke engang er fejltestet, indtil det fungerer.
Jeg elsker dette spil. Selvom det er svært at opgradere tårnene med pensler, er det ikke umuligt, hvis du sparer op. Der er masser af muligheder for at få flere pensler og karton. Spillet er så vanedannende, at jeg er på niveau 15 og venter på, at flere niveauer bliver frigivet!! Jeg vil sige, at det eneste dårlige punkt er mængden af videoer, du ser, men hvis du ikke ser den 30 sekunder lange video, får du ikke belønningen.
Dette spil kan jeg fortælle dets meget deitaild at gøre din altid opgradere til nye paimt shooters ur skyde disse ting? Jeg synes, det er et ret godt spil, du burde prøve det! Det gør, at jeg ikke keder mig;) det er også velegnet til børn!
Spillet er meget sjovt, men har en fejl, der gør, at det nogle gange ikke gør noget ved optagelse
godt spil
At sidde fast på et niveau er en dødsdom, da du ikke kan starte forfra på grund af autosave
For mange annoncer (fix: lad bare en i bunden hele tiden), og jeg kan ikke deaktivere den automatiske fletfunktion, så den bliver ved med at flette tårne, jeg vil holde adskilt. Okay spil dog.
Dette spil giver dig 2 valg. Betal enten for at vinde ved at betale 8 dollars om UGE og købe loot boxes for at opgradere dine tårne oven på det, ELLER se hver annonce, du bliver bedt om. Dette spil bringer EA til skamme med hensyn til, hvor meget løn det er at vinde, enten giv det dine penge eller giv det annoncørens.
1. Kick start-annonceur dukker altid op, hver gang jeg taber på en runde, selvom jeg ikke ønsker at se det. 2.laggs meget. 3. tårne bør affødes individuelt, ikke tilfældigt. 4. Masser af annoncer blev ved med at dukke op hvert "X". Det er vigtigere at beholde dit publikum og placere annoncer en gang imellem end at tjene penge på bare masser af annoncer. Næsten ingen indsats blev lagt i dette spil, meget trist. Godt koncept, dårligt indhold
Vil ikke lyve, dette spil er fantastisk. Men der er et par problemer, jeg har med det. Først og fremmest skal du tilføje en bekræft fletningsknap, når du fusionerer med tårne, der er i brug, fordi nogle gange fusionerer tårne ved at bruge drag ro shoot-funktionen, hvilket er en smerte, fordi du skal genopbygge et andet tårn på den måde. Og for det andet, lad være med at tjene præmien på næsten 8 USD om ugen. Det virker lidt overdrevet. Bortset fra det er dette spil fantastisk, og jeg ser frem til en opdatering, der måske løser disse problemer.
Jeg indrømmer, først var det sjovt, så pludselig bliver det værre, da det beder om penge, hvis du vil blive ved med at vinde!! Det frustrerede mig virkelig, og jeg hader det! Jeg er i hvert fald så venlig at give jer 2 stjerner, hvis jeg kunne.. Jeg vil gerne gøre det nul i stedet.
Super godt spil nemt og finde ud af
Det var et fantastisk spil, en virkelig god tidsspilder. Jeg sad endda tålmodigt og så den store mængde annoncer, de insisterer på at få dig til at se. Jeg gjorde gode fremskridt indtil denne seneste opdatering, som introducerede "malerpensel"-valutaen, der er nødvendig for at opgradere dine tårne, som du ikke tjener i nogen meningsfuld mængde i spillet. Du kan selvfølgelig købe dem. Ren grådighed, jeg sletter dette spil. Skam.
de har fået fuld løn for at spille. ikke betale for at vinde. men betal for at spille.... download ikke dette spil. du skal bruge pensler for at opgradere tårne nu. og du skal opgradere tårne til klare niveauer. og du kan kun få pensler fra premium valuta eller ud af kasser, du får kun to gratis kasser om dagen. det kostede minimum 1.000 pensler at opgradere et tårn, og den gratis boks gav mig 115 pensler til at opgradere mine tårne... ja tak gutter. ikke alle har tusindvis af dollars at tabe på spil
Det tager for lang tid at få penge, hvilket får dig til at gentage en masse niveauer og gør det kedeligt. Andet end at det bare er endnu et tårnforsvar med sammensmeltning.
Ville vurdere højere, men desværre, hvis du trykker på et "x" for ikke at se en video for ekstra opgraderinger, tvinger det dig til en annonce alligevel. Det er et stort nej nej i min bog.
Elsker det tænkte på en måde at gøre et tårn virkelig kraftfuldt og fuldføre spillet med lethed, så fiks det probs
Jeg elsker dette spil, men jeg blev hængende i den ene del, fordi det så ud til, at jeg ikke gjorde nogen skade, og jeg kunne ikke få penge, den eneste måde er ved at dræbe disse cirkler, men jeg gør ingen skade overhovedet! Jeg ville ønske, jeg kunne gå tilbage til det andet niveau for at opgradere, når jeg dræbte cirklerne. Jeg plejede at spille dette før, da jeg var 7, tror jeg, men nu er jeg 9, det var længe, at jeg ikke spillede dette spil, deres også glitch det er nemt at installere spillet end at afinstallere det end at installere det igen, så har du gratis penge og gratis kiste, men jeg kan
MEGA GODT SPIL!
Sjovt og ret vanedannende, og for app store standarder er det det bedste nogensinde, selvfølgelig er det ikke, men det er stadig sjovt
Flere tilføjelser end gameplay. Spillet har altid pop-ups til en belønning, hvis du ser en tilføjelse. selvom du trykker på X'et og prøver at lukke pop op'en, bliver tilføjelsen påtvunget dig alligevel.
Sjovt, cool, minder mig om mine yndlingsspil Balloon Tower Defense, men meget bedre
Annoncerne for dette spil på andre apps, jeg har, er fuldstændig irriterende. Der er ingen måde at forlade dem. Tilføjelsen er overstået, uden at den fører dig til Play Store. På dette tidspunkt, når en annonce for dette spil vises, slår jeg bare den app, jeg bruger, fra.
Jeg elsker dette spil, det er afslappende og meget sjovt, det er rart, at du også kan trække rundt i tårnene, og de skyder stadig
Kan du gøre det, så du kan lide, stoppe med at købe et bestemt tårn, ved du? Jeg mener, det kan koste penge (i spillet) at aktivere/deaktivere visse tårne.
ville vurdere højere, men det er latterligt svært at få et langvarigt tårn, kunne du måske øge antallet af at se dem
Dette spil er meget sjovt og vanedannende, jeg ville ønske, at alle kunne opleve dette spil, det er et af de bedste spil, jeg nogensinde har spillet, du burde virkelig downloade dette spil, jeg elsker, hvordan grafikken er, fortsæt det gode arbejde👍👍👍
Jeg tror, du kunne være sådan, det er ikke dårligt, det er fint.
I starten virker spillet meget lovende, og jeg kom ind i et par timer, men så omkring bølge 30 - 40 stoppede den valuta, der blev brugt til at opgradere, med at falde, så jeg blev tvunget til at blive ved med at bruge de samme tårne igen og igen, blev ret irriterende og har lige besluttet at spille et andet spil.
Fantastisk spil....indtil du slog den sidste boss. Så bliver spillet stort set uspilleligt. Bare gentagne runder af alt for stærke fjender, der for det meste består af fjender, der kun vil tage skade fra én tårntype. Elskede spillet, men genspilbarheden ødelagde det.
Dette er et fantastisk spil. Brugte mange timer og desværre rigtige penge i det. Men siden sidste opdatering kan jeg ikke komme videre i det længere. Jeg plejer at gå tilbage og afspille gamle stadier til opgraderinger og kort, men udviklerne fjernede den funktion. Nu kan jeg ikke slå antiluft-niveauer, som jeg engang kunne gøre med lethed.
1. automatisk fletning + salgspris = forfærdeligt, for at hæve et tårn i niveau skal du samle mange af én farve, og med begrænset plads skal du sælge alle andre farver, salgsprocessen for nyt tårn er 1 guld minus det, du har betalt, men hvis du fusionerer 2, er prisen stadig den samme = du får kun mindre end halvdelen af værdien tilbage, og med automerhe får du automatisk den værst mulige pris. 2. Kan kun afspilles i flytilstand på grund af overraskelser. 3. ingen måde at købe opgraderinger/kort for ingame penge.
Konstante annoncer hele tiden. Sjovt koncept ellers. Pænt tomgangs tårnforsvar.
GG
var god indtil opdateringen, der ikke længere lader dig spille andre niveauer over. nu kan du kun spille dit nuværende niveau. dum opdatering
Power Painter - Merge Tower Defense Game Simulasi ftd