Post by nemzitogangdest on Feb 24, 2022 16:06:22 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ RACE THE SUN ® ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ RACE THE SUN ® IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats generator nøgler ▞▞▞
▞▞▞ RACE THE SUN ® 2022 version ▞▞▞
Jeg kan godt lide det, men det er lidt surt, at du kun får et par liv. Jeg vil ikke betale for ubegrænset, mabey, du skulle tilføje et øvelseskort, hvor vi kan øve og ikke bruge alle Lives.
Ja, jeg kan godt lide grafikken og den gode oplevelse.men en ting jeg nævnte .udvikler genstart spillet, hvor vi ødelægger. Når vi ødelægger går det tilbage til trin 1 eller niveau 1 ..det er meget dårligt og skamfuldt .du skal fuldføre igen 1. levrl og derefter gå videre, det er latterligt. Gør venligst noget arbejde på det
Virkelig sød
Godt spil, men for grådigt med reklamer...brug det selv først!!!
Meh bare meh (mere som irriterende)
Spillet er rist, men du har begrænsede liv, hvilket er dumt, lad bare spillet være en endeløs runer med ubegrænsede liv
Dejligt spil, men jeg spiller ikke spil med annoncer, så undskyld 🥰😽, har også brug for joystick 🕹️, berøringsfri spil
RACE THE SUN ® Acción ybz
Et elsket klassisk PS3-spil ØDELAGT for/af AD-indtægter, hvis dette bare var et normalt, grundlæggende betalt spil, ingen annoncer, ingen IAP, så ville det have været elsket igen, men de lavede det kun for indtægt, så jeg AFINSTALLERER
Til annoncerne
Jeg forstår behovet for annoncer, men det er for meget.
De begrænsede hjerter vi irriterende
Endnu et grådigt røvspil. Med tidsbegrænsninger for spil. Ville have været bedre, hvis ikke for den begrænsede gennemspilning. Vil ikke anbefale dette. Som det bare er endnu en lokkemad. Bedre gratis spil er tilgængelige at spille og bedre annoncer. Dette spil er ligesom en billig trailer, selvom du downloader det. Så en tommelfinger ned fra mig.
Det er et dejligt spil, og det er sjovt, jeg spiller det hele tiden selv i skolen
Det er sjovt, men live er irriterende
Til mange tilføjer
Fantastisk spil, har potentiale til at blive endnu bedre. Godt arbejde👍
Brrrooooooooo jeg elsker spillet soooooooooooooo mmuuuuuucccchhhhhhhhhh bare en lille tip plz fjern livssystemet og se magien.
Dette spil er fantastisk (for at være ærlig). Jeg ved, at dette spil er i gang, men jeg tror, at det ville være bedre, hvis der ville være flere stier eller skibe, og deres omkostninger ville være lidt mindre, og sekundært er der en masse anmeldelser, der fortæller, at der er for mange annoncer i dette spil og mit svar til dem er bare sluk for wifi eller data (vær offline), og du vil ikke få annoncer længere, og resten er bare fantastisk 👍
Jeg bedømte 5 stjerner, så alle, der leder efter dette, kan se. Virkelig værste spil kun 5 liv og så tager det tid for hvert liv eller se en annonce. Når du taber på et tidspunkt, skal du starte forfra hele vejen, ingen kraft til at flyve det værste spil nogensinde
RACE THE SUN CHALLENGE EDITION® Екшн aoh
Slip af med livsmekanikken, dine grådige bastards. En ting, der fik mig til at slette spillet
Virkelig et dårligt spil med flot grafik..jeg hader det..det er bare ikke cool eller indie-type.. Fjern venligst den sorte baggrund
خوشم نیومد 🗿
At vente 10 minutter pr. liv er ekstremt irriterende, når det eneste andet alternativ er at se en annonce efter hver kamp. Det er en Shane, fordi spillet er sjovt at spille... hvis du har tålmodighed til at vente 10 minutter mellem forsøgene.
Ekstremt langsom fremgang, medmindre du betaler. Ikke den bedste af denne type. Det er okay at spille en dag eller to. Det er det.
Det er faktisk et meget godt spil. Men det faktum, at jeg skal betale dig eller se en dum annonce for at kunne spille spillet i mere end 5 minutter, er simpelthen skandaløst. Det er en skam, for hvis det ikke var en del af spillet, ville jeg faktisk give det 5 stjerner. Det ville have været 4 stjerner, hvis annoncer eller køb i app bare var noget, der kunne undgås, men det er de ikke. Jeg kan ikke støtte disse typer forretningspraksis. Afinstalleret.
Fedt spil, men det starter altid fra toppen, når dit fly styrter ned. Hvorfor kan den ikke bare genoptage, hvor den sidst døde eller i det mindste fra starten af det nye niveau, som jeg er på. Og åh gud annoncerne!!!!
Jeg er tom for hjerter
Otfdertt6yyy67i00l Kristy tak så meget ked af at høre fra dig snart og hav en god dag modtag venligst vedhæftet er min Anna I og navn og adresse via valid og navn og adresse bevis og navnet er David og den anden dag vil jeg gerne have en god ide at høre fra
Ønsker adgang til ALLE PERSONDATA
RACE THE SUN CHALLENGE EDITION® Екшн aoh
Det er præcis den type spil, jeg ledte efter. Et kort, simpelt, sjovt spil. Det er, hvad det er. Ti minutter per livsfornyelse og 5 liv i alt er efter min mening genialt. Det sikrer, at jeg ikke bruger mere end ti minutter i den på én gang. Du bliver ikke afhængig på grund af ventetiden. Jeg ville gerne se flere power-ups som et skjold, for eksempel, og lavere skibspriser, men alt andet er meget godt klaret.10/10
Dette er et meget godt spil, men mit eneste problem her er livet, hvorfor der er liv, det gør spillet surt, fordi du kun kan spille det 3 gange
Du skal se annoncer for at spillet kan spille
Hvorfor er der begrænsede liv!
Kun 3 liv og hvorfor er spillet for det meste gråtone
I alt $h!t
Wow. Jeg var som at flyve det rigtige jetfly. Følte mig bange
Værste spil jeg nogensinde har spillet 😠😠😠😠
Ville være rart at eliminere intensiteten af udfordringen, som for eksempel "saml 2 hop i én region" Jeg har prøvet, at selv med 2-krystal-tilføjelsen er det bare umuligt, eller multiplikatoren på 15 i en region
Fint spil i minimum størrelse.
👍🏼❄elskede det
Skørt spil ... meget hurtigt
Vlinder Story: Dress up games Rekreacyjne ymp
For mange annoncer kan du ikke spille så meget, som du vil.
Tilføj ubegrænset levetid, hvis ikke, vil jeg afinstallere dette spil. Undlad at downloade
sikke et spil! der er blevet udført strålende arbejde i det. man skal prøve det